Communicatie - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Susan Cornelissen - WaarBenJij.nu Communicatie - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Susan Cornelissen - WaarBenJij.nu

Communicatie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

17 Februari 2006 | Cambodja, Phnom-Penh

En dan nog wat praktische zaken:
De site ww.ikneemmee.nl kan ik vanuit Ban Lung niet beheren, daarom plaats ik nu de berichten op deze site. Als ik weer eens in PP ben, update ik de pagina ikneemmee.nl en dan plaats ik daar ook foto’s op (kost geld op deze site).

Ik heb laatst mijn telefoonnummer doorgestuurd, maar het kan zijn dat smsjes niet aankomen. Waarom weet ik niet. Daarnaast kan ik zelf ook niet naar iedereen smsjes sturen. Naar René lukt bijvoorbeeld (erg genoeg) niet. Dit ligt aan de server die mensen in Nederland hebben. Vodafone werkt dus niet en KPN wel.

Zoals jullie misschien wel begrepen hebben, zit ik in de middle of nowhere. Het enige internet dat ik kan gebruiken, is bij CARE (en dat is best langzaam en maar één computer). Dus ook alleen doordeweeks en dus niet veel tijd om te mailen e.d. Als ik een keer in PP ben, zal ik zoveel mogelijk mails beantwoorden, maar ik zal dus via sms en mail niet echt contact kunnen houden. In het vervolg kunnen jullie beter mail naar het volgende adres sturen:
s.j.cornelissen@students.uu.nl.
Het versturen van mail via hotmail gaat namelijk niet echt goed.
Het ontvangen van mail vind ik trouwens geweldig, dus niet stoppen met mailen!
En ja, echte post ontvangen gaat heel erg lang duren (houdt daar rekening mee als je iets opstuurt) en zelf kaarten naar jullie versturen, kan alleen als iemand ze voor me post in PP.

Foto’s komen er pas weer als ik een keertje in PP ben, want hier is internet veel te langzaam. Dus nog ff geduld. :)

Maar zorgen hoeven jullie je niet te maken, want ik wordt hier super opgevangen. De mensen zijn echt heel aardig en ik voel me hier al redelijk op mijn gemak. Ik houd jullie in ieder geval via deze of die andere site op de hoogte. Ik typ de berichten op mijn laptop en zet ze dan met mijn usb-stick op mijn site.

  • 17 Februari 2006 - 09:53

    Maartje:

    hey lieve Suus,
    wat fijn dat je goed wordt opgevangen!!! Ook al kunnen we misschien dan niet veel mailen, ik zal heel hard aan je denken, wie weet kunnen we dan telepathisch communiceren :-)
    Geniet van je tijd daar!!! Dikke knuffel

  • 17 Februari 2006 - 10:25

    Femke Winters:

    Dag Suus, zo te lezen vermaak je je goed! Wel beetje balen dat communiceren zo lastig gaat. Ik denk aan je! Heel veel plezier met alles! Liefs Fem

  • 18 Februari 2006 - 09:45

    Ton:

    Susan, nu heb ik genoeg adressen van je, dus moet het wel goed gaan. We zitten nu met Pascal en Tessa aan het ontbijt (Iris en Raymond hadden gisterenavond squashwedstrijden), want ze hebben vannacht hier geslapen, erg gezellig dus en ze voelen zicht hier thuis. Groetjes van ons allen.
    Ton

  • 18 Februari 2006 - 14:52

    Bianca:

    Ha Suus, of zal ik zeggen 'rooie'?! Al dat stof! Succes deze week en ik laat snel wat van me horen! Groetjes Bianca

  • 18 Februari 2006 - 15:36

    Cynthia:

    Gelukkig word je goed opgevangen en voel je je al een beetje op je gemak! Slaap je al beter? Heel veel succes met je onderzoek! Liefs

  • 20 Februari 2006 - 11:33

    Lieke Van Der Sanden:

    Heej Susan... Erg leuk om dit te lezen... en erg gaaf dat je het weer doet hoor! Heel veel succes met je stage gewenst!

  • 20 Februari 2006 - 17:54

    Ria:

    he lieve Suus,

    ik zie dat ik uiteindelijk dus toch het eerste mailtje heb geplaatst... haha geluk bij een ongeluk?!? Hoop dat je het onwijs naar je zin hebt daar en dat je wederom met prachtige verhalen naar huis komt... Liefs Ria

  • 20 Februari 2006 - 20:00

    Dichenikke Thóès Snik:

    Ha Nichie Picachu! Heej dien tantetje

    Fijn det weej kinne sms-en. Maar nog fijner det we dich kinne volgen heej. Weej zien die twië die dich volge achter Elly en Bert....hihi Hoes nog steeds neet verkoch huur. Dus de hoofs nog neet truuk te komme um mei te helpe met inpakke. Moch ze iets leuks veur miene scrap taege komme ...Neem mei neem mei! Ik betaal wal truuk of boek ut metein op dien banknr. zoedet ze niks hoofs te misse. Geneet verder, maak dich neet te sabbel. Veur se ut wets bis ze weer heej! XXXX Tantetje en oompje!

  • 21 Februari 2006 - 12:40

    René Van Trigt:

    Hartelijke groeten van je 'oude'- ex- VGZ-collega, René. En nog veel reisplezier gewenst.

  • 26 Februari 2006 - 19:05

    Dichenikke...de Wets Waal Waor Vanoet....:

    Ha dich nich....hi Hoe is ut daor. Heej is 't kaat naat en schuuverig. De voetbalplaetjes veur dien breurke scheete al op. Morgen weer werke, waal ein halve daag umdet oma jeurig is. Kan ik waat helpe met d'n aafwas en het opaete van al die vlaai...hihi Nou ik zit met smacht op niés te wachte dus klum ens in die internetpen....vaerder niks te leege.
    Knuf en van os twië dieke XX op idder wengske eine!

  • 02 Maart 2006 - 12:51

    Ward:

    Heej Susan,
    Maar goed dat je een 2e site achter de hand had. Kunnen we toch de activiteiten van je blijven volgen.
    Oké, de communicatie gaat dan misschien niet zoals je verwacht had maar je kunt je er mee behelpen en dat telt.
    Behalve hard(?) werken(??) hoop ik dat je ook genoeg tijd over houdt voor plezierige dingen al is het maar genieten van mooi weer. Daar hoef je dus écht niet voor terug te komen want hier is het nog steeds bale :(

    Groetjes
    Ward

  • 11 Maart 2006 - 12:30

    Weej Weer:

    Ha nichie Picachu

    Het geit dich good aaf zoë te laeze. Chapeau!! Geniet maar lekker van alles, maar oompje vruug of ze Thaisemassagelessen kins neme zoëdets dich um ens (ik zeg FINK!) onderhande kins neme.... misschien geite dan waal baeter voetballe. Periodekampioen zien ze al nimmer gewoare. Kans verspeult. Ut is mich ein FC knudde club. Vaerder geit ut heej zien gagetje. Dennis zien voetbalpleatjes zien compleet. Hoes steit er nog. Hoofs dus nog steeds neet truuk te komme. Is daor genne rieke stinkerd dae ein 2e hoes in NL wilt.... www.funda.nl .. hihi Nou geniet maar weer wiër en mien aanbod veur hoésheltster steit nog steeds huur. En Oompje wil nog steeds waal de tuin beejhalden....dieke knuf van os allebei!!! Toet unne andere kier maar wier uh weer....

  • 11 Maart 2006 - 12:31

    Tantetje Weer:

    Let neet op mien Venloos bin auk maar unne mix.....hihi
    XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 29907

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 23 Juni 2015

Huwelijkreis

11 December 2013 - 03 Januari 2014

Madagascar, Mauritius en la Reunión

17 December 2012 - 23 Januari 2013

Overwinteren in Suriname en Curacao

27 April 2012 - 02 Juni 2012

Valencia

14 December 2008 - 11 Januari 2009

Rondreis Argentinië

06 April 2007 - 28 Mei 2007

Talencursus Spaans in Andalusië

04 Februari 2006 - 17 Juli 2006

Stage in Cambodja

01 Oktober 2003 - 10 Januari 2004

Vrijwilligerswerk in Thailand

Landen bezocht: